fredag 27. mars 2009

3 kommentarer:

Vic sa...

Jeg syns budskapet ditt kommer veldig godt frem vha. den triste musikken og de lite lystige bildene. Jeg mener du har veldig god sammenheng mellom lyd og bilde siden de sammen gir en dyster stemning. Det eneste negative jeg har å si er at siden teksten var på tysk, så skjønte jeg veldig lite av hva talen faktisk handlet om, siden jeg ikke kan noe tysk. Men jeg skjønner også hvorfor du valgte å ha det på tysk og siden vi alle vet såpass mye om Hitler, hva han stod for og hva som skjedde så skjønner man det jo alikevel. Kjempe bra helhet på talen og den ga stort inntrykk :)

Julie sa...

Bildene passet bra til talen. Jeg synes også at musikken passer til talen, fordi sangen er ikke veldig glad-sang at det gjør noe + at man får en liten følelse av makt når man hører den. og det hadde jo hitler, så syns den passer bra inn.
Syns det var en bra tolkning, good work!

Tam sa...

Musikken passet godt inn i filmen. Jeg syns du har fått med deg bra bilder, som sier veldig mye.

Det negative her er det samme som Victoria sier, at teksten er på tysk. Det syns jeg også var litt vanskelig å forstå. Men på en annen side så er det litt stilig at du har valgt å ta det med.